Penat untuk ke butik atau kekedai jamu anda. Atau anda nak jimat minyak kereta. Biar kami hantar produk yang anda inginkan terus kerumah anda dengan hanya anda mengeluarkan kos penghantaran sebanyak RM 9.00 atau RM 12.00 untuk Sabah dan Sarawak. Sila SMS atau CALL 019-9242529 Kak Mah.


Sunday, May 13, 2012

Kopi Min

REVELL - KOPI MIN 

HARGA PASARAN : RM 17.90
KOS PENGHANTARAN : SM RM 6.00 / SS RM 10.00



1. Bagi yang tidak boleh minum kopi kerana selalu berasa pening selepas meminum secawan kopi, inilah masanya anda boleh menikmati minuman  kopi sepuasnya kerana Kopi Min tidak mengakibatkan rasa pening. Mineral Trace yang ada didalam Kopi Min telah merendahkan tahap caffeine yang ada didalam kopi, membuatkan kita tidak akan merasa pening, seleas meminum Kopi Min.

2. Bagi yang selalu merasa keletihan dan tidak bermaya setelah bekerja seharian, minum secawan Kopi Min boleh mencergaskan kembali tubuh anda kerana mengandungi Mineral Trace yang memberi tenaga kepada anda.

3. Mineral amat diperlukan oleh tubuh badan kita, ianya membekalkan tenaga kepada tubuh untuk mencergaskan tubuh kita disamping menghilangkan rasa mengantuk semasa bekerja. Didalam setiap paket Kopi Min mengandungi mineral secukupnya untuk membuatkan badan anda cergas sepanjang hari. Ambil satu paket Kopi Min, bancuh dengan secawan air panas, suam atau air sejuk,minum sewaktu sarapan, pengambilan satu paket sehari sudah mencukupi untuk membekalkan tenaga seharian anda. 

4. Kopi Min boleh larut didalam air sejuk kerana ianya mengandungi Mineral Trace.   




2 comments: