Penat untuk ke butik atau kekedai jamu anda. Atau anda nak jimat minyak kereta. Biar kami hantar produk yang anda inginkan terus kerumah anda dengan hanya anda mengeluarkan kos penghantaran sebanyak RM 9.00 atau RM 12.00 untuk Sabah dan Sarawak. Sila SMS atau CALL 019-9242529 Kak Mah.


Monday, April 9, 2012

Nurbeautyline Soy Collagen Premiun Quality


HARGA BIASA : RM 39.00
HARGA PROMOSI BLOG KAKMAH  :  RM 37.00
KOS PENGHANTARAN S.M RM 6.00 / S.S. RM 10.00
TEMPAHAN CALL /SMS KAKMAH 019-9242529/ 016-9540985


ATAU
BELI PACK OF 2, KOTAK BARU
10 Paket X 2 Box = RM 50.00
Selagi stok masih ada



Soy Collagen Premium : Terdapat dalam 1 perisa iaitu asli soya sahaja, terdiri daripada gabungan soya organik, kandungan marin kolagen yang tinggi dan diperkaya dengan 16 vitamin mineral. Produk ini memberikan pengguna kulit, rambut serta kuku yang sihat dan cantik.
Minimuan Soy Kolagen :
* Formula melambatkan penuaan
* Formula anti penuaan yang cepat dan mudah
* Rasa sihat dan kelihatan muda
Penyediaan :
  • Masukkan satu sachet soya kolagen ke dalam air suam, kacau dan minum terus untuk mendapat khasiat maksimum soya kolagen yang mengandungi vitamin dan protein.
  • Saranan: 2 kali sehari; sebelum sarapan dan sebelum tidur.
Adakah anda mahu memiliki kulit yang lebih muda, cerah dan sekata?
  • Soya kolagen ialah jawapannya. Minuman yang diformulasikan daripada kombinasi soya dan kolagen boleh melawan garis-garis halus yang timbul, kedut, kulit kusam dan tidak sekata yang berpunca dari umur yang meningkat, stress, pencemaran terdedah kepada cahaya matahari dan lain-lain factor merosakkan kulit anda.
  • Formula asli ini akan mengembalikan keanjalan kulit anda dalam masa 3 minggu untuk melawan tanda kpenuaan dan kulit pra-matang disamping secara perlahan-lahan memutihkan dan melambutkan kulit. Hasilnya kelit anda akan kelihatanlebih sihat dan lebih cerah. Minuman ini sesuai untuk wanita semua peringkat umur. Sangat sesuai untuk wanita yang mengandung.
Produk ini mengandungi 2 ramuan utama :
  • Soya – Berfungsi sebagai bahan semulajadi untuk memulihkan dan melembutkan kulit. Ia juga membantu mengurangkan paras kolestrol dan suhu badan dan memberI tenaga yang diperlukan oleh tubuh kita.
  • Kolagen – Kolagen ialah bahan semulajadi yang mengeluarkan cecair dalam tubuh kita untuk membekalkan struktur kepada organ yang berbeza. Kolagen memainkan peranan untuk menjadikan kulit kita kelihatan sihat, muda, lembut dan sekata. Berpunca dari factor-faktor seperti peringkatan usia proses pengeluarkan kolagen berkurangan dalam tubuh kita. Dengan kolagen hasilnya garis-garis halus dan kedut-kedut akan berkurangan dan penampilan wajah yang sihat. Penggunaan secara konsistan mengikut dos yang dicadangkan akan mengekalkan kesihatan dan wajah yang muda dan kulit yang sihat. Sekaligus menghalang proses pengeluaran keduk-keduk dan garis-garis halus yang baru.

No comments:

Post a Comment